السبت، 18 يوليو 2009

طير انت


رحت النهاردة فيلم طير انت مع البنات
حلو الفيلم ولو انه مأخوذ عن فيلم اجنبى .. بس احمد مكى او اسرة الفيلم كانوا امناء كفاية انهم يكتبوا ده .
ودينا بقت شبه امها جدا جدا واجادت التمثيل بصورة جامده
الفيلم عايز يقول ما تغيروش نفسكم لاى سبب وده طبعا للناس المظبوطة واللى اساسها سليم .
اه صحيح الفيلم تخرج منه مش فاكر حاجة فيه بس كان لطيف وقتيا واهو تغيير
اللى يمكن لفت نظرى فى الفيلم اغنية عن البلد والحاكم كنت هعيط منها وحسيت انها بتوصفنا احنا .. المصريين
فوتكم بعافية

هناك 8 تعليقات:

Mafrousa يقول...

انا جيت
مرسي على مرورك عندى فى المدونة
و تقريبا فعلا انا مش حتغير بس اللى بيحصل بيزعلك بس
و بيصعب عليكي اللى بيحصل
تحياتي ليكي و ححاول اشوف الفيلم اذا كان يستحق انى اروحة
تحياتي

أبو كريم يقول...

اول تعليق يا بختى...المهم ان الفيلم اتنسى بعد ماخرجتى وده دليل على ضعفه


ياريت تسمعى البنت دى ولو اثرت فيكى تعمليها لينك عندك عشان تكسبى ثواب

http://www.way2allah.com/modules.php?name=Anasheed&op=Detailes&khid=2421
تقبلى مرورى

dreem يقول...

واحدة مفروسة
نورتى البيت
ولا تزعلى ولا يهمك من حد .. بصى
انا كنت زيك كده الناس مع الاسف بتحكم بالانطباع الاول او بتحكم من برة وقعدت فترة احس ان فيا حاجة غلط وشوية شوية لقيت انى مش هقدر ارضى كل الناس ولو حاولت مش هظلم الا نفسى مع انى حبانى وعلشان كده قررت انى افضل زى ما انا وبتعامل بطبيعتى واللى عايزنى كد اهلين ومرحبتين واللى مش عاجبه يغور
وروحى الفيلم واتبسطى واهو تغيير
كل التحية

dreem يقول...

ابو كريم
ما طلعتش اول تعليق هههههههه

معاك فى انه ضعيف بس اهو انبساط وقتى
وهشف الرابط اللى انت باعته بس بعد شوية لانى مصدعة وضغطى عالى بعيد عنك يا اخويا
تحياتى

كريم بهي يقول...

انا حبيت ابدي اعجابي بالمدونة
وانا متابع تعليقاتك من فترة

واتمنى التواصل وتزوري مدونتى

تحياتى

كريم بهي

dreem يقول...

كريم بهى
الشاعر
اهلا بيك واشكرك على الزيارة والمتابعة .. تقبل تحياتى

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

احمدى ربنا انه اخيرا نزلت افلام الصيف ده ممكن الاطفال يدخلوها لان الشهرين اللى فاتوا كانت الافلام لا تصلح حتى لمشاهده الكبار

dreem يقول...

صيدلانية طالعة نازلة
اهلا بيكى الاول والحمد لله هههههههه
مع العلم ان ما عنديش اطفال !
تقبلى تحياتى