الخميس، 9 يوليو 2009

سقوط الاقنعة



ماالقناع الذى يرتيده اغلبنا الا زيف ... سيسقط عاجلا او اجلا

هناك 8 تعليقات:

حاسوباتيه يقول...

بصراحه انا اتخضيت من الصوره مرعبه قوي

وفعلا القناع لازم يقع

dreem يقول...

حاسوباتية
سلاومتك مالخضة يا اوختشى ههههههه
هى مقززة اكتر منها مرعبة
نورتينى

KHALED يقول...

أنا فعلا مستغرب من إختيارك للصورة لإنها فعلا مقززة ......
بس أعمل أية دماغات يا أوختشى

عمرو يقول...

لا ده فيه ناس أصلا بيتولدوا بالقناع و مش بيقع من على وشوشهم اٍلا بالموت ..
فكره غريبه شويه بس بجد أنا مقتنع بيها ..
تقبلى تحياتى و تقديرى ..

dreem يقول...

خالد
مانا قلت كده برضه .. انها مقززة بس انا كنت حابة اوضح وجهة نظرى يا صاحبى
وعلى قولتك : دماغات

dreem يقول...

عمرو
دا انت اللى ليك كل التحية والتقدير
سيدى الفاضل .
اما عن قولك ان فيه بيتولدوا بالقناع فأنا اختلف معاك وده لان ربنا خلقنا فى احسن تقويم واتولدنا صفحة بيضا من غير شخابيط ,, واللى بتيجى بعد كده من التربية والبيئة المحيطة والتجارب الحياتية والاحنكاك مع الفئات المختلفة من البشر ولا ايه؟؟
كل التحية لشخصك المحترم

امل يقول...

فعلا الرسم يعبر عن الوجه القبيح لمن يتشكل حسب كل قناع يرتديه

ياريت كل واحد يفكر فى منظره قبل ان يراه الاخرين

عرفت توصلى الفكره

dreem يقول...

ماما
اهلا بيكى لاول مرة واشكرك على التعليق
تقبلى تحياتى