الاثنين، 16 فبراير 2009

الحلقة الاخيرة علشان الست مونى ما تزعلش


بصراحة بصراحة اتخضيت وقلت يااامه ههههههه
كلمت صاحبتى الانتيخ قالتلى انزلى وهنروح للدكتور .. وفعى نزلت واول ما شافتنى قالتلى انتى شكلك عامل كده ليه ؟؟ زى ما تكونى حامل
تعالوا بقى للمهم : مفيش عندى حاجة ... ضغط مظبوط على غير العادة ,, رسم قلب تمام ,, غدة مفيش !! الا الوزن ههههههههه
زايدة 9 كيلو بالتمام والكمال طلب الدكتور شوية تحاليل عملتها ومفيش حاجة الا انى زيدت كيلو تانى فى خلال يومين ومفيش فايدة بقيت كرنباية مورقة بتدألج وانا مامشية
وخلصت الحكاية بأخدى لازكس علشان المية تنزل ونزلت فعلا ولو انى ابتديت اورم تانى والسبب مجهول
وادى حكايتى مع السفر يخرب بيته
انا فقرية اصلا وعلاجى القاعدة فالبيت ههههههههههه
بس الخبر الحلو بقى بجد بجد انى ان شاء الله بأمر الله طالعة عمرة شهر 4
كل واحدة او واحد عايزين دعوة بعينها يقولى على طول وانا شخصيا هدعيلكم كووووولكم
فوتكم بعافية

هناك 16 تعليقًا:

بنوتة يقول...

السلام عليكم
طب الحمد لله ان الموضوع طلع على الوزن مش أى حاجة تانية
ربنا يتقبل منك العمرة وعقبال الحج
تحياتى ليكى

محمد فارس يقول...

الف الف سلامه لحضرتك وياريتهم اللي في بالي قلقتينا عليكي وواجب زي ما قلقتينا تطمنينا بس في حلقه واحده مش رخامه مني هذا لاني عايز اطمئن بسرعه
مع تمنياتي لكي بالشفاء العاجل ان شاء الله وبلاها غردقه دي عين وصابتك هو كورنيش النيل ماله
الف سلامه
مع خالص تحياتي

dodda يقول...

ربنا يعافيكى والف سلامه
بس ال لازيكس مش حل...

شوفى الكلى اخبارها ايه؟؟؟

وربنا يكرمك بزياره بيته ان شاء الله

ادعيلى ربنا يرزقنى ذريه صالحه

سحساوي يقول...

الف سلامة ، و ما تنيش بالدعاء ، و كمان ما تنسيش تسلمي لي على سيدنا النبي ( صلى الله عليه و سلم )و تقولي له مشتاقين . و كمان سلمي لي على سيدنا أبو بكر و و سيدنا عمر رضي الله عنهما و تقولي لهم جزاكم الله خيرا ، و كل صحابة رسول الله .

تروحي و تيجي بألف سلامة .

عاشقه الرومانسيه يقول...

سيبك بقى من السفر والزياده اللى عندك
اهم حاجهاالعمره
ربنا يتقبل منك مقدما يارب

اهو ده الخبر الحلو فعلا

dreem يقول...

بنوتة
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ربنا يخليكى يا بنوتة والحمد لله على كل الاحوال
تحياتى ليكى انتى

888888888888888

محمد فارس
الله يسلمك يارب وانا اسفة على القلق اللى سببتهولكم انا قلت اعملكم شوية تشويق وكورنيش النيل زى الفل يا سى محمد بس اهو بقى تقول ايه هههههههه
تسلم محمد ربنا يخليك
تحياتى

888888888888888

dddao
ربنا يخليكى ويسلمك
بصى يا اوختى اللى الدكتور وصله ان فيه حاجة غلط خلت الكورتيزون يزيد فالدم هرمونات بقى سن الله اعلم واللازيكس كان ل5 ايام وبس وبطلته بس ابتديت اورم تانى ههههههه
وربنا يرزقك بالذرية الصالحة اللى تقرى بها عينا اللهم انك سميع مجيب
كل التحية

888888888888888888888

سحساوى
تسلملى يا سحس يا صديقى اللدود
وسلامك هيوصل ان شاء الله

88888888888888888

عاشقة الرومانسية
فعلا عندك حقك دعوة وربنا تقبلها منى وربنا يتقبل مننا جميعا وربنا يحلى دنيتك يارب
تحياتى

Mony يقول...

ديه حساسية يا دودو

انا بيحصلي كده ساعات
برضه السبب كان مجهول
لغاية ما رحت لدكتور حساسية
و لما عملي اختبار الحساسية
مكملتش 5 دقائق و كنت شواااال
و طلع اني عندي حساسية من كل حاجة تتخيليها

بس حلوة كرنباية مورقة ديه
كنت عايزة اشوفك و انت كرنباية
:)


المهم عدت علي خير

طيب انا مش هتعبك و اقولك ادعيلي بأه و حركات
انا هقولك خديني معاكي
ايه رأيك
هريحك خاااالص خاااالص


ها ايه رأيك؟؟

قوس قزح يقول...

الف سلامة عليكى
بس اكيد الموضوع مش وزن
لازم تشوفى ايه الحكايى قبل سفرك تانى

عمرة مقبولة ان شاء الله
اما عن الدعاء فادعى لى باللى تحبيه علشان يترد لكى تانى مثله :)

سلامتك يا جميل

dreem يقول...

مونى
اخدك معايا فين يا شابة ههههههههههه
ياريت والله نتلم كوووولنا ونطلع عمرة مع بعض
ربنا يوعدك مون
ولا يا اوختشى مش حساسية دا الابعد (الدكتور) يعنى قالى ان الغدة مش عارف ايه اثرت عالغدة الكظرية والكورتيزون زاد وبعدين انا مش حساسة اطلااااااااقن ابسولوتليك
بوسيلى العيال

dreem يقول...

قوس قزح
الله يسلمك يا دودو
ويااااااااااااه دا انا هدعيلك كتير اوى على كده
ااه يا ناصحة هههه
تحياتى يا جميلة

dodda يقول...

انتى بتحبى الربسوس؟؟؟
لو اه ..متكليش منه دلوقتى خالص
لان تأثيره وى الكورتيزون

وحاجه حقولك تعمليها
املى البانيو ميه دافيه وحطى فيه ملح خشن 3 كبشات مثلا
واقعدى فيه اتنقعى نص ساعه ع الاقل
ده بيخلص الجسم من السموم مبدئا

وربنا يعافيكى

والفى طمنينى اخبارك ايه

غير معرف يقول...

الف سلامة عليكي
ومبروك العمرة


بحجز دعوة ((اللي يجي علي بالك))
دا لو افتكرتي اصلا

طاب مسافرة الغردقة مش كنا اتقابلنا

عموما مافيش نصيب

كنت في فندق ايه

المهم الخسارة في الوزن مكسب في الصحة

ركزي شوية مع الرجيم رغم ان انا زدت حوالي 7 كيلو الفترة اللي فاتت

الف سلامة عليكي وحشتينا بجد

dreem يقول...

dodda
لا مش بحبه يع يع
وحاااااااضر هتنقع فمية بملح واقطع كام بنجراية يمكن اخلل ههههه
تسلميلى دودا وهدعيلك ومش هنسى والله
كل التحية والود

dreem يقول...

afew good men
الله يسلمك ازيك انت ؟؟
ما انت ما قلتش ان فالغردقة هههههههه
انا كنت نازلة فرويال بالاش اللى عالممششى السياحى اكيد عارفه !
بس واضح ان الحمد لله اكثر انشراحا من الاول
هو الاسمه ايه ده بيعمل كده ؟؟
ربنا يسعدك ويهنيك ويكتبلك التوفيق
وهبقى ادعيلك ونتحاسب بعدين بقى
تحياتى

غير معرف يقول...

عارفو رويال بالاس
انا كنت في وسط البلد في الباشا شارع شيراتون بس انتي كدا الخسرنة مش كنتي تقوللي عموما
مين اسمو ايه دا اللي بيعمل الي ايه دا

شكرا علي دعواتك

والحساب يجمع

dreem يقول...

afew good men
اخر بلوج انت كاتبه عندك فيه بتقول انك لقيت الاسمه ايه ده اللى كنت بتدور عليه