السبت، 28 فبراير 2009

حدث بالفعل


امبارح ايمو بنتى وبما انها مشتركة فى الفيس بوك قالتلى انها جاتلى رسالة من مشتركة بتقولها ان فيه ثغرة فالسوفت وير بتاع شركة فودافون وانها لو اتصلت بالرقم ..... هيتضاف لرصيدها ضعفه وطبعا انا من ناحيتى ما علقتش ولا تجاوبت وكبرت الدى - الدماغ يعنى-
المهم بقى ايه
من شوية صغننين لقيتها بتقولى تعالى شوفى .. فيه واحد باعتلى عالفيس بوك بيقول نفس الكلام ما تجربى يمكن رصيدك يزيد
وطبعا طبعا انا عارفة انها حكاية نصب واشتغالات بس قلت خلينى معاها علشان اوصلها اللى انا عايزاه
وبالفعل اتصلت بالرقم المكتوب وقبلها عرفت رصيدى قد ايه فالموبايل وجاتلى رسالة بتقول ان تم تحويل 5 جنيه من رصيدى لرقم التليفون الفلانى هههههههه
وطلعت حدسى صح وبنتى بقت متضااااااااايقة ودمها محروق علشان انا اتسرقت يا جدعان
رديت عليها وقلتيلها : السارق يسرق
احنا كان فى نيتنا نسرق الشركة وادينا اتسرقنا
خلص الموضوع
وسلامو عليكو

هناك 25 تعليقًا:

Mony يقول...

ههههههههههه


تصدقي فرحانة فيكي
دا في الفيس بوك بأه رسايل كتيييير بتحذر من الموضوع ده و قالوا انه نصب


انت عارفة

انت فكرتيني بالراجل الامريكي اللي نزل اعلان في الجرايد و قال كيف تصبح مليونير

و اللي عايز يعرف يبعتلي دولار علي العنوان التالي في ظرف بريدي

و الراجل بأه ملياردير طبعا

لان كل الناس اللي عايزة ربح سريع بعتوا
و اللي عايزين يجربوا و قاله اهه دولار لا هيودي ولا يجيب
برضه بعتوا


يالا بالهنا و الشفا

قطشيعة محدش بياكلها بالساهل

dreem يقول...

مونى
فرحانة فيا يا ريا ؟؟
طيب ماااااااااااااشى
المهم انى وصلتلها بالطريقة العملية انها ما تستسهلش الربح
فرحك فيا يا ريا ما خلاكيش تشوفى الدرس
بس على قولتك
قشطيعة ما حدش بياكلها بالساهل

د.خالدأمين يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه








بالهنا

dreem يقول...

د. خالد امين
اضحك اضحك الله يهنيك يا اخويا
ماشى يا بشر ماشى
ههههههههه

ملكة في بيتي يقول...

احب انا الدروس العملية

فداكي الخمسة جنيه

تحياتي

dreem يقول...

ملكة فى بيتى
لا لو على الدروس العملية دا انتى هتستمتعى بس انا احكى هههههههه
ربنا يخليكى واسعد دوما بمرورك
تحياتى

KHALED يقول...

إخيية دى قديمة قوى و منتشرة جدا بس الغريبة إن لسة فى حد مش عارفها .. زى حضرتك كدة ..
أهلا بيكى ؟؟؟؟؟

dreem يقول...

خالد
اهلا بيك انت يا عم
خلاص خلاص بقيت انا اعبطنا واحدة فالبلد والكل ناصح
ماشى

سحساوي يقول...

هههههههه
خمسة و خميسة على اللي شفنا و مصلاش على النبي عليه الصلاة و السلام.
أنا أموت و أعرف رأي حريصة إيه في الموضوع ده.

عاشقه الرومانسيه يقول...

اشكرك على التوضيح والرد على البوست اللى فات
واسفه لو كنت ضايقتك

اما بالنسبه للبوست ده
فانتى جبتى النهايه السارق يسرق
هو فى حد بيسمع كلام عياله دلوقتى؟

تحياتى

dreem يقول...

سحساوى
عليه الصلاة والسلام
وهقولها يا حسين وورينى هتقدر عليها ازاى ههههههه

dreem يقول...

عاشقة الرومانسية
اى خدمة يا فندم ولا داعى للاعتذار اطلاقا
وبالنسبة لى : اه انا بسمع كلام عيالى لانهم اخواتى واصحابى
تحياتى

حاسوباتيه يقول...

هههههههههههههه حصلت كتير معلش تعيشي وماتخديش غيرها

صمت المشاعر يقول...

هههههههههههه

ملقب يغيظ طبعااا

يارب يخليلك بناتك ياااااارب

مـجـنـووون يقول...

في الزمن ده مفيش حد بيدي حاجه ببلاش

ولو كان فيه خير مكان رماه الطير


وبعدين متزعليش بتحصل في ارقي العائلات

تقبلي مروري
مجنووون

غير معرف يقول...

انا حرد رد فلسفي

ماليش دعوة

بس في الاول افتكرت جدتي الله يرحمها لما كانت تقوللي آدم اجري

هي الحداية بترمي كتاكيت

وكذلك شركة التليفونات

يعلمون تماما مايدور داخل البشر من التفكير في الربح وانتظار المكاسب ولانها تربح كثيرا فتعلمت الا يري احد كيف تكسب

سيبك مند دا كلو

المهم اننا نعلم ولادنا انهم دايما يفهمو طبيعة البشر ولا يثقوا دائما بانتشار الاشاعات ولا يفكروا في الثراء بلا مجهود ولا يأخذوا حقوق غيرهم

تحياتي

علي فكرة الموضوع دا قديم يمكن من قبل اختراع النت
ههههههههههههههههههههههههههه
انتي كنت فين الفترة دي

dreem يقول...

حاسوباتية
انا مش زعلانة على فكرة بس ممكن اكون مش متخيلة ان فيه شباب بيستسهلوا السرقة ,, وارجع اقول مانا بنتى لقيتها فكرة واو ههههههههههه
ولا ما تقلقيش هعيش واخد غيرها مش عندى شابات !
تحياتى

dreem يقول...

صمت المشاعر
اول زيارة .. منورة
وربنا يخليكى ويخليلك اللى ليكى
تحياتى

dreem يقول...

مجنون
انا مش زعلانة ,, ما انا من ارقى العائلات ههههههههههه
وعلى قولتك : لو كان فيه خير بس ان جيت للحق الطير طلع ذكى جدا خطف وجرى هعهع
تحياتى

dreem يقول...

a few good men
سؤالك اجابته عويصة ,, كنت فين كنت فين ؟
تصدق مش فاكرة !
بس اعتقد انى كنت منغمسة فى فكرة ان الناس حلووووووين وطيبيييييين ومش شريرييين ودا بعيد عن النت والتليفزيون والدى فى دى والبلاى استيشن انا بتكلم عن الواقع هههههههه
عبيطة بقى تقول ايه
تحياتى
وامسك الخشب مودك كويس على غير العادة

غير معرف يقول...

الحمد لله مودي كويس يجي من

خمس ايام كدا 55555555


المهم قهوتك ايه


علشان اعزمك عندي

تحياتي

dreem يقول...

a few good men
سادة

غير معرف يقول...

ساهلة مشمحتاج وقت

وبعدين انا ماللي كدا قريت حاجة غريبة

I DON'T CARE

علي فكرة انتي اتغيرتي بعد مازدتي شوية

تحياتي

غير معرف يقول...

القهوة علي النار مش تتأخري

dreem يقول...

a few good men
انا جاية اهه هشمط المنطلون الجينز واحط رجلى فالكوتشى واجى طوالى
وبعدين بطلوا افترا ببقى انا نزلت 4 كيلو هننهب بقى ؟؟
the other pic. was HI WHAT"S UR NAME?
I DON"T CARE