السبت، 11 أكتوبر 2008

Lady by Kenny Rogers

Lady, I'm your knight in shining armor And I love you.You have made me what I am And I am yours.My love, there's so many ways I want to say I love you.Et me hold you in my arms forever more.You have gone and made me such a fool,I'm so lost in your love.And oh, we belong together.Won't you believe in my song?Lady, for so many years I thought I'd never find you.You have come into my life And made me whole.Forever let me wake to see you Each and every morning.Let me hear you whisper softly In my ear.In my eyes I see no one else but you.There's no other love like our love.And yes, oh yes, I'll always want you near me.I've waited for you so long.Lady, your love's the only love I needAnd beside me is where I want you to be.'Cause, my love, there's something I want you to know,You're the love of my life, You're my lady.
الاغنية دى من الاغانى اللى انا بحبها جدا وبحب المغنى بتاعها
مرة وانا فى اسكندرية مع ابويا الله يرحمه قلتله انا عايزة شريط لكينى روجرز وقد كان اشتراهولى وقعد يتريق عليا شوية
الله يرحمك يا ابويا وحشتنى اوى ووحشنى الدلع والحنية والصحوبية والطبطبة والحضن

هناك 5 تعليقات:

Beram ElMasry يقول...

الله يرحمه ويحسن اليه
بس مش عبده الحامولى او سى حالح عبدالحى احسن من الخواجه ده
فى مثلا ( اضنيتنى والشوق يشوينى على نار من الفحم الحجرى )
السلام عليكم ورحمة الله
بناء على رغبة الكثير من الاصدقاء المدونين ، وفى مقدمتهم الاخ الدكتور توكل مسعود ، فى تغير اصم مدونتى من ( المدهول ) الى اسم اخر يليق بمحتوى المدونة ، وانطلاقا من طبيعتة الغيورة على اصدقائه ، ومن الاسماء المعروضة ( كرباج سودانى ) وقد وقع عليه اختياؤى ، وصار هذا اسم المدونة الجديد
لااختلاف فىالمحتوى ولا تغير فى موعد كل جديد وهو يوم الثلاثاء
لكم كل الحب والاحترام

محمد فارس يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخت الغاليه dreem
انا متشكر جدا لزيارتك مدونتي المتواضعه وان شاء الله مش هاتنتظري كتير
انا الحمد لله كنت زيك واكتر وكنت شايف ان الدنيا كلها وحشه بكل من فيها
الي ان اتجهت الي الله وعلمت ان كل شيء
مقدر ومكتوب وكمان بقيت اصبر نفسي
ووضعت قول الله سبحانه وتعالي
(الا بذكر الله تطمئن القلوب) ملءقلبي وعقلي الي ان من الله علي والحمد لله
ارجو الصبر مع تمنياتي لك بتحقيق
كل ما تتمنيه

dreem يقول...

بيرم المصرى
اهلا بيك اولا ..
ثانيا : ممكن تقول ان الذوق بيختلف من فترة للتانية يعنى انا بسمع لمنيرة الهدية وابراهيم الحجار وفريد الاطرش ونور الهدى ومحمد قنديل فى اوقات كتيرة
وساعات بسمع لكينى روجرز والفيس بريسلى وماريا كارى واهو كله على حسب الحالة المزاجية !
ومبروك تغيير اسم مدونتك
تحياتى
**********************
محمد فارس
ارجو الا يطول الانتظار حقا
بس فيه توضيح صغير هقولهولك : انا طول عمرى شايفة الدنيا حلوة والناس مفيش اروع منهم لانى مؤمنة بمقولة الصادق عليه الصلاة والسلام : الخير فيى وفى امتى الى يوم الدين
ولكنى فى بعض الاحيان اقابل بعض الحالات الغريبة والتى تفقدنى الثقة فيمن حولى ولكنها حالة لا تستمر طويلا ولذلك لقناعتى وايمانى بمقولة المصطفى * ولا ينطق عن الهوى *
اكرمنا الله واياك باطمئنان القلوب
تحياتى

mahasen saber يقول...

اهه اليى بيحزنى على فراق بابا
ووبيخلينى احن جامد ليه هو الحنيه والاحتواء
ربنا يرحمهم برحمته الواسعه ويجازيهم عننا خير...
ويسكنهم فسيح جناته...
اما سى روجرز بقه فالاغنيه دى فعلا اكثر اغنياته شهره وهو بعا مطرب كانترى امريكى عارفه يا مس دريم هو كمان راجل اعمال شاطر عامل سلسلة مطاعم برجر وليهافرع او الفرع الرئيسى فى اليونان لانه اعتقد ان جذوره من اليونان
....انا بحب الاغنيه دى ليه بس مش من اغنياتى المفضله قوى
بس ليه اغنيه كانترى كان بيتكلم فيها عن مشكلة راجل وفلوسه وحاجات كده انا مش متذكراها قوىبس فاكره احساسى بيها اول مره سمعتها
اه وليه اغانى كتير كتبتهاله دولى بارتون مطربة الكانتى الامريكيه الشهيره عارفاها البلوند دى لذيذه موت
واشهر اغنيه دولى كتبتها هيا اغنية ويتنى هيوست فى زا بودى جارد
واصلا الاغنيه دى كانت اغنية دولى بس بصوت ويتنى طبعا اقوى واقوى كمان مع كيفين كوستنر...

dreem يقول...

ايه الثقافة دى يا عم ؟
لا انا مش قدك
بس الاغنية اللى انتى تقصديها انا عارفاها وبرضه مش فاكرة اسمها بس هجيبهالك وابعتهالك على الايميل بتاعك يمكن احساسك القديم بيها يرجع تانى وانا عارفة انه اكيد احساس حلو
دايما تنورينى محاسن