السبت، 21 مايو 2011

دوام الحال من المحال

نعيش قصة حب جميلة نحس فيها اننا مالكين الدنيا ولامسين النجوم بأدينا ومافيش احلى من كده ولا عايزين حاجة تانى ابدا طالما مع اللى بنحبه واللى لو بعدنا ممكن نموت !
وتعدى الايام وينتهى الحب ويتكسر القلب ونحس بالقهر واننا مش قادرين نعيش او عايشين زى الميتين ومش متخيلين بكرة هييجى علينا ازاى وكل احلامنا ضاعت مع اللى كنا بنحبه!
وتعدى الايام تانى
نفتكر اللى كنا بنحس بيه لما كنا بنحب ونضحك
ونفتكر القهرة اللى حسينا بيها لما ضاع الحب وبرضه نضحك
مفيش حاجة بتفضل على حالها ولا فيه حد ما ينفعش يتنسى وكله بيعدى
سبحان الذى يغير ولا يتغير

هناك 7 تعليقات:

الـسـيـدة نـون يقول...

كان فيه اغنية لشرين وجدى
كلماتها بتقول

بضحك كل ماسيرتك تيجى
بضحك على أيامى معاك
انا مش عارفة ازاى حبيتك
وليه صدقت ان انا بهواك


انا بفتكر الاغنية دى كل ما افتكر علاقة مريت بيها وانتهت

بقعد اضحك اوى
وبقول ايه الهبل اللى انا كنت فيه ده


لو لاقيت لينك للاغنية هاجبهولك


وحمدالله على سلامة الهانم اللى كانت حابسة دمنا كلنا

نيهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاع


بحبك يا بطوطة

سلام
اختك خيخة

dreem يقول...

البت نورا
ابعتى ياختشى ابعتى
وبعدين الهانم كانت حابسة دمكم انتم برضه نيهاهاهاهاهاهاع
انا اللى بحبك وبموت فيكى وبستجدعك جاتك القرف

مجرد حلم صغنتوت يقول...

هو بالظبط كده
ونرجع نضحك تاني على اللي كنا بنعمله

بس بنتعلم اكيد كل مرة حاجة جديدة
وبنتعلم اننا نقدر نعدي في اي حاجة مهما كانت

dreem يقول...

مجرد حلم
ازيك وازى احلامك الصعنتوتة والكبيرة ؟
ممكن اختلف معاكى بس فى ان اللى بيمر بينا بيعلم فينا وبنتعلم شوية بس بننسى اللى اتعلمناه وبسرعة ... غباوة بنى ادم يعنى هههه
اما القدرة على اننا نقدر نعدى كل حاجة اعتقد ان ده صحيح لاننا بننحس مع الاسف
تحيتى ليكى

bokra a7la يقول...

الله بجد وصفك حلو جدا للي فعلا بيحصل بجد انا بحب اقري مدونتك جدا جدا ومتابعكي من زمان ولازم كل يوم ادخل عليها بحس فيها بأحسايس مختلفة واحسايس حلوة ربنا يخليكي لينا

dreem يقول...

بكرة احلى
الله
انتى كلامك حو اوى ورفع معنوياتى ابقى تعالى كل يوم والنبى هههههه
ربنا يخليكى وتعيشى وتعلقى عندى ويارب اللى جاى فحياتك يكون احلى
نورتينى بجد
كل التحية

bokra a7la يقول...

والله كلامى ميجيش حاجة فى كلامك ودة نورك انتى اللى منور المدونة والله ربنا يخليكى يارب :)