الجمعة، 7 مايو 2010

وافوض امرى الى الله


حيرانة انا بين قلبى وقلبى

هناك 7 تعليقات:

فضفضه يقول...

ربنا معاكى
ويكتبلك الخير والسعاده
سبيها على الله
وحشتينى

dreem يقول...

فضفضة
ازيك حبيبتى ..
كله على الله وبأمره
قوليلى : انتى عاملة ايه ؟
اكتبيلى على جنب وطمنينى عليكى مش انا ماما نمرة 2 ؟
خلى بالك منك

فضفضه يقول...

انا الحمدلله بخير
لا جديد روتين ,الحياه ماشيه سواء رضينا او اعترضنا
الحمدلله انا راضيه وربنا هادينى ونفسى مطمئنه
يشرفنى تكونى امى ولكن اكبرك اوى كده ؟ لالا انا هعتبرك صديقتى
متشكره على زوقك معى
ربنا يوفقك

Ms Venus يقول...

جملة صغيرة اوى

لكن عبرررت عن كتير جدا

ربنا يريح بالك عزيزتى

سعيدة جدا بزيارتك لمدونتى وسعيدة اكتر بوجودى هنا

وان شاء الله التواصل الدائم

تحية حب

غير معرف يقول...

وردة بيضا علشانك

باحث عن حب يقول...

حلوة
الحيره
بين
قلبك
وقلبك
ربنا يبعد
عنك
الحيره

dreem يقول...

فضفضة
يارب دايما تكونى بخير
ولا ما تقلقيش ش هتكبرينى ولا حاجة انتى وافقى بس ومش هتندمى هههه
ربنا يهدى بالك


--------

ميس فينوس
اهلا اهلا
انتى اللى نورتينى وربنا يسمع منك
كل التحية

--------

غير معروف
ميرسى عالوردة ,, بس انا مش طالعة القرافة برضه

------------

باحث عن الحب

لا موش حلوة الحيرة ابدا ابدا
وربنا يخليك وتجد ما تبحث عنه
تقبل تحيتى