الاثنين، 16 نوفمبر 2009

احبك مشمش





النهاردة عيد ميلاد مشمش .. أمل اختى ,,ام قلب ابيض ..
. أحلى اخت وأأمن صديقة فى الدنيا
بدعيلها وادعولها معايا ربنا يجعل ايامها وسنينها سعادة ويبارك لها فى ولادها وجوزها ويخليها لينا كوووووووووولنا وانا اولهم .
أمل عقلى لما بتوه بتبقى زى الشمعة اللى بنولعها لما النور يقطع .
كل سنة وانتى دايما طيبة وحنينة وعاقلة وبخير

بعتلك شوية تورتات .. أولهم تورتاية لنور وندى وياسو

هناك 9 تعليقات:

Mina يقول...

وانا وانا وانا وانا
انا كمان عيد ميلادي النهاردة
كل سنة وهي طيبة
وانا كمان
ههههههههههههههه

dreem يقول...

مانامينو

كل سنة وانت طيب انت كمان ويارب ايامك وسنينك اللى جاية تبقى احلى من اللى فاتت
خد لك تورتاية وانت ماشى بقى هههههههه

همس الاحباب يقول...

كل سنة ومشمش طيبة
وانتى بخير وسعادة
ربنا يخليكو لبعض وما يحرمكوش من بعض ابدا
تحياتى

dreem يقول...

همس الاحباب
وانت طيب يا خالد ربنا يخليك يارب

Mina يقول...

لالالالالالالالالالالالالالالالالا
هو انت مش فاكراني؟
انا اللي كنت قاعد في الترابيزة اللي جانبك يوم اللقاء بتاع تسيباس
اللي كنت باعمل صوت بالترابيزة وكنت هانضرب
هههههههههههههههههههههههههههه
اكيييييييييد فاكراني

Remas يقول...

كل سنة ومشمش طيبة

وعقبال مليون سنة

ربنا يخليها لكى ولا ولادها وجوزها ويبارك لها فيهم يارب

وان شاء الله سنة سعيدة عليها وعليكم يارب

فاتيما يقول...

كل سنة و انتى و مشمش طيبتان
و مع بعضكما صديقات للعمر كله
و لا تحرمن من بعضكما خالث خالث
يا رب
إحنا لينا فى الحاجات الحلوة دى و لا نمشى من برا برا بالذوووووق ؟؟

dreem يقول...

مانامينو
بلاش ضرب بقى علشان عيد ميلادك ياللا زى بعضه علشان تعرف انى بضحى اهه

-----------

ريم
وانتى طيبة يا جميلة وربنا يخليكى ويسعدك ودايما تنورينى

---------------

فاتيما
اللغة العربية الفصحى ياللهول هههههههه
وكل سنة ويوم وساعة فى عمرك وانتى طيبة وراضية وربنا يرزقك بالسعادة وراحة القلب والبال وهاتى بوسة بقى على شوية الدعاوى دى هههههههه
البت ايمان شافتك امبارح فى جامعة القاهرة وقلتلها طب ليه ما سلمتيش عليها قالتلى كانت ماشية بسرعة
بحبك بطة

micheal يقول...

كل سنة ومشمش طيبة
تحياتي