الاثنين، 15 ديسمبر 2008

الحلم الحقيقى
هو القدرة على الحلم
To be able to dream .. is the real dream

هناك 11 تعليقًا:

Mony يقول...

انا اعرف انك اداب انجليزي

و لا كنتي فلسفة و انا مش واخدة بالي



طيب

و الناس اللي معندهاش غير احلام

dreem يقول...

مون
ومال الاداب بس والكلام فى الاحلام يا اوختشى؟؟
الناس اللى ما عندهاش غير احلام تتمسك بأحلامها وتحاول تحققها يا مون واكيد بعضها لازم يتحقق
بوسيلى حلمينك .. لولو وبيدو

نعكشة يقول...

مش عارفة لية فهمتها حاجة تانية

القدرة علي الحلم( الصبر) هوه الحلم الحقيقي


والله انا مبقتش احلم وانا نايمة ففقدت الامل من جهة الاحلام

حتى مش حاطاها في دائرة احلامي اللي مش موجودة اصلا



يلا خير

سلام عليكِ

dreem يقول...

نعكشة
ليه نبرة اليأس والحزن دى ؟؟
حتى لو كان الحلم اتفهم على انه الصبر فده جميل لان الصبر مفتاح الفرج ولازم ربنا يفرج الكروب
والحلم من الاحلام والامنيات جميل كمان حاجة كده زى الامل
اما انك ما بتحلميش فده مستحيل لان الاحلام شباك العقل اللى بيخليه يتنفس
انتى اكيد بتحلمى وبتنسى زى اغلبنا

قوس قزح يقول...

حكمة جميلة
و الغريب انها مناسبة للتاج اللى اهديه لكى

ياريت تنورنى و تردى على التاج اللى عندى

تحياتى

dreem يقول...

قوس قزح
ليه كده يا دودو هو انا عملتلك حاجة
بس انا جاااااااااااة فرافيرو

أسامة وغيداء يقول...

جميل جدا ماذكرتِ الحلم هو أن تمتلك القدرة على الحلم ومجرد الحلم فذلك يعد شيء إيجابي فلسنا جميعنا نحلم ونمتلك القدرة على الحلم ....

dreem يقول...

اسامة وغيداء
ارجو ان يتحقق حلمكما

نعكشة يقول...

ايوة منا عارفة اني بحلم

كل الناس بتحلم لما بتنام

بيفتكر الحلم بس الناس اللي بتصحي في نص الحلم

معظم الوقت مبحسش اني حمت بس انا عارفة اني حمت

عامتاً خير

سلام عليكِ

dreem يقول...

نعكشة
هههههههههههههه انتى ليه مش مركزة
اللى بقصده الحلم .. الامل فى بكرة
التمنى

نعكشة يقول...

انا فاهمة وجهة نظر حضرتك من البداية خالص


انا بجاوب على حاجة حضرتك عرضتيها
بس

سلام عليكِ