الأربعاء، 27 يناير 2010

احساسى




مبقيتش فهمانى

هناك 9 تعليقات:

مجرد حلم صغنتوت يقول...

ولا انا
:s

dreem يقول...

مجرد حلم صغنتوت
ازيك الاول .. ليه يا حبيبتى بس انتى لسة صغننة زى حلمك
ربنا يحلى ايامك
انا كمان اسمى دعاء على فكرة .. نورتينى


-------------

غير معروف

ردا على تعليقك اللى مش للنشر
مش هعرف ولا يهمنى اعرف وبعدين انا عيشى مافيهوش ملح ولا انتى ما اخدتيش بالك ؟

مجرد حلم صغنتوت يقول...

:)
ربنا يحلي أيامك انتي كمان
والله معدتش عارفة بس كله بييجي ورا بعضه كده فالواحد فجأة يحس انه مش فاهم حاجة
ربنا يكرمنا ونخرج من الحالة دي

نـــــور يقول...

:(

انا حاسه بيكى
يمكن لانى زيك حتى فى حالات الصور المعروضه؟ :(

ربنا يخرجك من دوامتك على خير

dreem يقول...

نور
ازيك ؟
مالكم يا بنات .. لسة بدرى عالحيرة والهم
انتوا ليه موجوعين ؟
سلامتك مالحيرة نور
نورتينى

شمس النهار يقول...

يانهار ابيض كنت لسه
بقول الكلام ده النهارده
انا مش فهمااااااااااني ياااااااني

مبسوطة اني شوفتك وكان نفسي اقعد اتكلم معاكي
بس زي بعضه المرة الجاية ان شاء الله


سلامي

لــــ زهــــــراء ــــولا يقول...

ربنا معاكِ يارب

dreem يقول...

شمس النهار
نورتينى الاول
طبعا سعدت برؤيتك جدا
ومع انى ما اعرفش اسمك الحقيقى ولكنك احسنتى وصفك فى تسمية مدونتك .
ونيجى بقى لتعليقك واقولك : اعتقد اننا كلنا فى وقت ما بنحس بالحيرة فعلا وما بنكونش عارفين ازاى نرضينا مع اننا ما بنشكيش من اى علة !
حاجة كده مالهاش طعم ولا وصف
انا كمان كنت عايزة اقعد معاكى بس ان شاء الله تتعوض
دمتى بخير

dreem يقول...

لولا وزهراء

اهلا وسهلا اولا
وربنا معانا جميعا
تحياتى